MartiNici Zweden 2011

Dag 24 Laatste dag van de vakantie

Zo zoals men zegt aan alles komt een einde zo ook aan onze reis door Zweden. Vanmorgen na het ontbijt de eerste lading tassen in de auto gezet en vervolgens het hotel afrekenen ondertussen nog wat voor onderweg gekocht en morgen ochtend, want de koelkast thuis is ook leeg

Wink

En voor de laatste keer naar de lift en naar de parkeergarage en naar ons autotje die al 3 dagen stil heeft gestaan in zijn moderne onderkomen.

Zo nu opweg naar ons eigenbedje nog even 530 km crossen over de Duitse autobahn en natuurlijk de Nederlandse. Op de terugweg wel wat op onthoudt door wegwerkzaamheden, maar over een aantal jaar hebben we weer een mooie goede weg richting het noorden moet je maar denken

Laughing

In Nederland weer wat glazen gespaard bij die zaak met de grote gele M en tegen 5 uur eindelijk thuis. Gedurende onze reis hebben we dit jaar dik 5100 Km afgelegd maar voordat we weer gaan planen voor de volgende eerst de auto leeg halen en de boel weer schoonmaken en opruimen.

Gr Martin en Nicolette

Ow en onze poezen waren toch ook weer blij dat we thuis waren, ze zijn weer goed verzorgt door een buurvrouw onze dank daarvoor

Wink

Petra

Welkom thuis!
Het was leuk om jullie te volgen.

Groetjes,

Petra

bram en natasja

Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn!
WE hebben genoten van de verhalen en de foto's. Nu maar gauw afspreken voor de live-verhalen.

groetjes!

cora

dat zijn heel wat kilometers. gelukkig gezond en wel weer terug. zal wel wennen zijn om weer in Spijkenisse te zijn. ook hier wordt een muggenplaag verwacht, maar aangezien het steeds slecht weer is zal dat wel meevallen.