MartiNici Zweden 2011

Dag 23 Hamburg dag 3

Zo onze laatste dag in Hamburg en morgen weer oppad richting huis. Maar zover is het nog niet eerst vandaag eens volmaken, na het onbijt de spullen gehaald uit de kamer ( met name regen kleding ) en hebben we informatie op gevraagd in het hotel wat betreft het openbaar vervoer op 10 min loop afstand van het hotel is een metro station en met een dagkaart kun je metro hoppen. Dus zo gezegd, zo gedaan en als eerste plaats planten en blomen een park met een tropenhuis en diverse planten en andere parkachtige ornamenten

Laughing
. In het park een bakje koffie en thee gedronken en weer verder met de benenwagen richting station Messhalle. Op naar landingsbrug, vanaf hier een wandeling over de kade en op zoek naar wat eten, en in stijl eten op een voormalig lichtschip, lekker gegeten een hamburger fish en nee dit heeft niets met een ons bekende hamburger maar een bord met gebakken vis en aardappelen en een frisse salade. Na het eten weer op pad. En op de Cap San Diego rond gekeken een kijkje op een vrachtschip van machinekamer tot ruim en op de brug. Na het bezichtigen weer naar de hochbahn en op station Baumwall de metro gepakt richting het Radhaus en weer overgehopt naar de volgende metro alwaar we weer op ons begin punt aankwamen. Zo in het hotel eerst een bakkie thee en koffie gedronken in het restaurant en nu weer op de kamer even bij komen van de wandeling. Vanavond als het weer mee werkt weer terug naar het park waar elke avond een water en licht orgel een show geeft.

Gr Martin

Cool